Subject: Vs: Teabenõue
From: "Marko Tiisler" <[email-masked]>
To: "SOOAAR Raul" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 09:33:59 +0300

Tervist!

Saadan Teile teavituste ning sisseveolubade andmete põhjal koondatud tabeli, 
kus kajastuvad 2023 Eestisse toodud humaanravimid (sh ravimid, millele oleme 
andnud kirjeldatud perioodil sisseveoloa).

Kõike head soovides!

Marko Tiisler
Ravimiamet
Järelevalveosakond
Sisse- ja väljaveo järelevalve büroo juhataja

Tel 737 4140
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

From: SOOAAR Raul <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 24. aprill 2024 13:54
To: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palume väljastada Tamro Eesti OÜ-le, registrikood 10173188, aadress Pärnu 
mnt 501, Laagri Harjumaa, teabenõude korras alljärgnev teave:
*	Periood: kalendriaasta 2023
*	Andmed: Eestisse maale toodud ravimite nimekiri (bränd, vorm, tugevus, 
pakendi suurus jne) + tootja nimi
*	Iga raviminimetuse kohta Eestisse maale toodud kogus (pakendite arv)

Eesmärk on saada ülevaade, mis raviminimetused ning mis koguses (pakendite 
arv) Eesti riiki möödunud aastal jõudsid.

Juhul Ravimiamet konkreetselt sellises vormis andmeid te ei väljasta/ või 
teil puuduvad, palun sisendit, kas ja milliseid andmeid Ravimiametil maale 
toodud pakendite kohta on ning neid väljastada saaks.

Ette tänades,
Raul.

Raul Sooäär.
Tamro Baltics | Tamro Eesti OÜ
Commerce and Marketing Director Estonia
Pärnu mnt 501
76401 Laagri
Mobile +372 5251 389
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.tamrobaltics.com/> www.tamrobaltics.com